dinsdag 6 januari 2015

Een ode aan de winter


























Een paar dagen terug begon het plots te sneeuwen (waar was de sneeuw tijdens kerst?). Maar goed, beter wat later dan geen. Omdat ik hou van de natuur en sneeuw, moest ik wat foto's nemen. Dus bij deze, ik hou van je sneeuw.


































Musti genoot (oké eigenlijk helemaal niet) ook heel even (3 seconden) van de sneeuw. 







Dit zijn de geitjes van de buren. Arme stakkers.




























Ik had pas na een minuut of twee door dat deze twee mij aan het aanstaren waren. (Nee jongens, ik heb geen eten bij).































Willen deze pootafdrukken me iets vertellen? (oké, welke kat deed dit?)


Q: Wat vind jij van de winter? 


Deze foto's mogen niet worden  verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt op om het even welke wijze zonder voorafgaandelijk schriftelijke toelating van de eigenaar van deze site. Als je gebruik maakt van het citaatrecht, ben je verplicht de clausule “© alifelounge.blogspot.com” te vermelden.

4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Wij hebben nog steeds geen sneeuw gehad :( Zo'n leuk voederbakje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op de winter, het hele sfeertje en het feit dat ik weer jurkjes met laarzen and so on kan dragen! Mooie foto's heb je gemaakt trouwens! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's heb je gemaakt! En wauw, die laatste foto gewoon een hartje gemaakt door een kat. Zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!