zondag 4 januari 2015

Gina Tricot, een winkel om te ontdekken | Mijn aankopen


























Wie mij op Instagram volgt, heeft deze zak al voorbij zien komen. Als je deze winkel nog niet kent, wordt het eens snel tijd dat jullie kennis maken! Ik laat jullie zien wat ik kocht, en jullie mogen stemmen op het item waarmee ik een volgende Outfit Inspiration moet maken!


























Gina Tricot is een hippe budgetproof kledingketen en vind je vooral in Duitsland. Ik ben er al binnen geweest in Keulen en Düsseldorf. Ze zitten ook in Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen.

Om alle winkels in Duitsland te bekijken klik hier. 


Ellodie singlet





Bij deze top twijfelde ik even. Ik hou absoluut van de vorm en uitsnijding ervan, maar de stof is vrij opvallend. Maar ik waagde het erop en het is nu een van mijn favorieten. Ik heb het met veel plezier gedragen tijdens kerstmis. 






Eda knitted sweater






























Deze trui vond ik een leuk basic truitje en is ook al geschikt voor de lente (ja, ik denk al zo ver vooruit). Het lijkt zo op van die truien die golfers aan hebben (haha).
Anyway, het is ook fijn om te weten dat deze trui eco friendly is. 






Corinne sweater






























Oké dit is dus echt mijn pronkstuk. Ik hou van dat hoge losse kraagje en het patroon. En dat het wat kortere mouwen heeft is ook leuk. Zo kan je er een mooie horloge of armband bij dragen.


Q: welk van deze drie items zou jij willen zien verschijnen in een volgende Outfit Inspiration?




7 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke dingen gekocht! Het eerste item vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle drie super mooi, Silke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je leuke items gekocht! Ben heel erg benieuwd hoe je ze gaat dragen! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gina Tricot is zooo leuk, een paar jaar geleden in Finland ben ik daar helemaal los gegaan haha! Mooie outfits heb je gekocht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er echt super leuk uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke artikelen heb je gekocht! Ik ben enkele keren in de Gina Tricot in Düsseldorf geweest en daar zag ik zoveel leuks :) Ik ben heel benieuwd naar een outfit met je toffe sweater! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!