vrijdag 9 januari 2015

Spam je blog!




























Er bestaan al enorm veel blogs op het internet. Om het wat overzichtelijker te maken en nieuwe leuke blogs te ontdekken, doe ik een spam je blog! Lees snel verder om je blog in de comments achter te laten.

Dit is een kans om nieuwe bezoekers aan te trekken. Of om gewoon zelf wat nieuwe leuke blogs te ontdekken.

Om het overzichtelijk te maken is het misschien handig om een vaste structuur aan te houden.


Vertel in de comments:


  • Wie je bent
  • In welk land je woont
  • Waarover je blogt
  • Eigen toevoeging
  • Link naar je blog
Spammen maar!

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik ben Tessa, fulltime student en hobby Blogger uit Nederland. Ik blog voornamelijk over fashion, met een beetje beauty en personal er tussendoor. Mijn blog is www.dancingfashionista.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik ben Annemieke, student Journalistiek en kom uit Nederland. Op mijn blog wil ik de mooie en fijne dingen uit het leven benadrukken omdat ik de wereld waarin wij leven soms te hard vind. Het is een mooie 'afleider' voor vervelende momenten en met tips hoe je die mooie momenten beter kunt zien. Daar hoop ik mensen blij mee te maken! Het staat nog een beetje in de kinderschoenen maar neem eens een kijkje: www.warmerweer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, ik ben Najat a.k.a. FabHL en ik woon in Nederland en blog over van alles :) Van Recepten, tot beauty & fashion tot huishoud tips! Ik vind het hartstikke leuk om te bloggen en doe dit dan ook naast mijn baan voor de leuk. Je kunt mijn blog hier vinden: http://www.fabulicioushomelife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Silke! Wij zijn Kim en Cristy en we wonen in een klein dorpje in Nederland. We bloggen voornamelijk over lifestyle en beauty, maar ook over fashion en food! Het zou ontzettend leuk zijn als je een kijkje neemt op onze blog! www.lifetimes.nl
    Ps. Mooi design!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    Ik ben Liess en kom uit Nederland, ik plog voornamelijk mijn dagelijkse leven, en over hoe en hoeveel gewicht ik verlies.

    Liesseling.nl kan je het vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello! Mijn naam is Maureen, ik ben 21 jaar en kom uit Nederland. Ik blog sinds 1 Januari 2015 dagelijks op www.captualize.nl Een persoonlijke "lifeblog", ik blog hier over alles dat ik leuk vind. Benieuwd naar de betekenis van mij naam? Neem dat eens een kijkje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn blog is http://www.cestquilafille.be en het is een personal lifestyleblog met focus op food en travel. Je vindt er onder andere recepten, hotspots en reisverslagen en verder ook een kijkje in mijn leven.
    En merci dat we mogen spammen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeuj schatten. Zin om iemand te volgen die nauwelijks schrijft en als ze schrijft behoorlijk hak-op-de-tak is om niet te zeggen CHAOS? :) This is your thing:
    https://ikschouwdewereldaan.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat we mogen spammen! :D

    Ik ben Silke, ik woon in Nederland in een boerenpummel dorpje. Ik blog voornamelijk over beauty, in het Engels, maar ook komen er af en toe persoonlijke artikelen voorbij.
    www.themakeupdiary.nl

    Tot snel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat leuk dat we mogen spammen! Dit vind ik zo leuk om nieuwe blogs te ontdekken!

    Ik ben Lobke, een 16 jarig meisje dat in België woont. Mijn blog is een persoonlijke blog. Ik schrijf vaak persoonlijke artikelen. Zo wil ik jullie een kijk geven op wie ik ben. Ook komen er diy's of fotografie artikelen voorbij, en nog zo veel meer! Hopelijk neem je eens een kijkje op mijn blog! :)

    www.lovali.blogspot.be

    Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Silke,

    Ik ben totaal vreemd voor u. Daar ben ik van overtuigd. Goed. Ik ben Melissa. Mijn leeftijd, tja doet die er toe? Ik woon in een boerengat in België en ik zit op uw school (Verrassing!) Mijn blog is themindofanexchange.blogspot.com En ik heb geen idee wat ik daar eigenlijk doe. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk en lief dat we mogen spammen!

    Mijn naam is Kaylee Joosten, de 19 jarige student achter de blog BeautyLook by Kaylee. Op mijn blog plaats ik artikelen die te maken hebben met beauty, fashion, music, lifestyle en alles wat ik leuk vindt met een persoonlijk tintje erom heen.

    http://www.beautylookbykaylee.blogspot.nl

    Kom gezellig een kijkje nemen! Mocht je nog tips of andere leuke dingetjes weten laat het mij gerust horen.

    Liefs,
    Kaylee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!