vrijdag 14 november 2014

The Chesterfield Brand tas


Voor deze herfst en winter had ik al een mooie nette tas, die liet ik al zien in een Outfit Inspiration (je kan hem hier terug bekijken). Ik vind hem nog steeds super mooi, maar ik wou graag nog een simpele tas. En ik heb hem gevonden!








De tas is gemaakt van echt leder. Oppassen dus met lichte kleding, voor je het weet is je broek bruin. De tas heeft twee zakjes vanvoor. Ze kunnen open maar ik stop er niets in, de zakjes zijn meer als sier bedoeld denk ik.  















Ik ben echt dolblij met mijn nieuwe aanwinst. Ik vind hem ideaal om mee te nemen naar een snel winkelbezoek of om zelfs mee te nemen op een citytrip. De mogelijkheden zijn eindeloos


Wat vind jij van de tas?



Chesterfield tassen worden hier, hier en  hier aangeboden.

2 opmerkingen:

  1. Love that purse! So pretty!

    www.simplydavelyn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou m zelf niet snel uitkiezen maar hij staat bij jou wel ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!