vrijdag 9 augustus 2013

Maybelline Color Show (Electric Yellow)

Zon, zon en nog eens zon! Ik hou van de zomer. En natuurlijk ook de zomercollecties. Kleding, accessoires en make-up. Maybelline brengt met de Color Show lijn knallende kleurtjes op de markt. Ik ben helemaal weg van deze sunny yellow kleur. Hoewel dit een leuke naam zou zijn voor het lakje, heet deze niet sunny yellow, maar Electric Yellow.
Breng met deze nagellak meteen de zon op je nagels.

Geel vond ik vroeger een gekke kleur. Zeker voor op je nagels. Maar geel is deze zomer in! Ik kon het dan ook niet laten op deze mee te nemen tijdens het shoppen, en eens uit te proberen. Deze kleur noemt zoals ik al schreef Electric Yellow. Het flesje is vrij simpel. Gewoon een rond flesje met een doodgewone zwarte ronde dop. Niet lelijk maar ook niet erg mooi of speciaal.

Kleur nummer 749 'Electric Yellow'





















Lichte kleurtjes dekken meestal niet erg goed maar van deze was ik toch wel wat verrast. In 1 laag dekte hij al vrij goed. Toch vond ik hem toch leuker met 2 laagjes. Het is een leuke warme gele kleur. Ik ben verkocht!
Electric Yellow dekt het mooist in 2 laagjes
Deze nagellak is hier verkrijgbaar voor €3,89

Q: Wat vind jij van deze gele kleur? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!