dinsdag 23 juli 2013

Kleur in je eyeliner met 2B

Normaal gebruik ik enkel aarde-kleuren in mijn make-up. Dit vind ik gewoon het mooist bij me staan. Als ik wat kleur gebruik vind ik het al snel 'to much'. Toch wou ik eens een kleurtje gebruiken voor de zomer. Ik ben gek op de kleur blauw. Toen ik deze oogpotloodjes van 2B zag in de winkel, kon ik niet anders dan deze in mijn winkelmandje te leggen. Gekleurde eyeliner, ik ben een fan!

De substantie en verpakking

Het kan wel eens voorkomen dat je potloodje net iets te hard is en niet zo goed tekent op je huid. Dat is zeker niet het geval bij deze potloodjes. Ze zijn zacht van textuur en tekenen super goed. Over hun pigment valt ook zeker en vast niet te klagen. Ik vind hun kleur echt super. 

De verpakking van een oogpotlood  is niet zo belangrijk voor mij. Wat ik wel soms vervelend vind aan doorzichtige dopjes is, dat je niet goed ziet waar de opening is. Als je het ergens neer legt is het ook wat moeilijker om terug te vinden.























De look

Ik heb het donkerste blauw aan de buitenkant gebruikt voor meer expressie. Zo opent het wat meer je ogen. Het lichtere blauw-groen, gebruikte ik onder mijn oog voor wat meer effect. Ik vind het ook fijner om mijn eyeliner uit te laten lopen in een wing. Maar die keuze is aan jou.
Gekleurde eyeliner met wing

Wat vind jij van gekleurde eyeliner?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!