zondag 21 december 2014

Spotted on the web #4

Bron: Abc7news.com
Vandaag is het weer tijd voor een Spotted On The Web. Aanschouw wat ik ontdekt heb op het wereldwijdeweb.





Munchkin the Teddy Bear




Oké jongens, een Spotted On The Web zou geen Spotted On The Web zijn zonder een schattige video. En geloof mij, deze is zoooooo schattig!





Where is my bike?





Enkele Leuvense studenten bedachten het project Where is my bike?  Met een gps in je fiets zou je je fiets kunnen vinden als deze gesloten zou zijn. En dat is niet zeldzaam in Leuven. Als je fiets zou bewegen zonder jou toestemming stuurt de gps jou een sms. In mei komen de eerste prototypes.

Klik hier als je er meer over wil weten.




Waterval van gekleurde balletjes op roltrap




Enkele dudes laten in dit filmpje een zak vol met gekleurde balletjes los op een roltrap. Leuk om naar te kijken!




Peep me




Peep me is een nieuwe app. Misschien heb je er al over gehoord. Peep me wordt de nieuwe Facebook voor opscheppers genoemd. Je kan er afbeeldingen op uploaden van dingen die je heb gekocht. Bovenaan de afbeelding staat dan de prijs. Helemaal rechts bovenaan naast je profiel, kan je zien hoeveel die persoon al heeft uitgegeven. 

Ik vind het maar een raar idee, wat vinden jullie? 



Gezichtsmasker machine





Oké, hoe raar is dit? Met deze machine kan je zelf producten toevoegen en dan maakt het voor jou je gezichtsmasker. Ik vind het toch gek, zouden jullie dit kopen?




Monkey Temple in Nepal




Onlangs kwam ik voorbij dit prachtig filmpje. Rond deze tempel leven verschillende soorten aapjes (super schattig!) en het is ongelofelijk mooi gefilmd.

De video is gefilmd door Devin Graham en Parker Walbeck.


Q: Wat vond jij het leukste item? 


5 opmerkingen:

  1. Ik vind die aapjes toch het leukste. En de rest vind ik toch maar raar. Behalve dat systeem voor gestolen fietsen, dat is wel een strak plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat een toffe filmpjes, die van dat beertje is echt té cute! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peep me is echt een rare app zeg. Wie wil nou laten zien hoe geld je uitgeeft. Ik wil juist zo min mogelijk geld uitgeven. Wel handig die app voor fietsen in Leuven. Al heb ik tot nu toe geluk gehad, want mijn fiets is nog nooit gestolen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat handig die app voor je fiets! Echt iets voor mij haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een leuke blog en wat is dit een tof artikel! Dat hondje, haha, zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!