dinsdag 30 december 2014

Nieuwjaar bronzen ooglook


























Nu Kerstmis (jammer genoeg) voorbij is, is het tijd om een nieuw jaar te starten. Wat is dat snel gegaan jongens! Maar goed, een nieuw jaar starten doe je met wat glitter en glamour toch? Ik laat jullie een simpele goudbronzen ooglook zien. Laten we beginnen!

Highlighter



























Ik breng een highlighter (lichte oogschaduw) aan onder mijn wenkbrauw.




Gouden en bronzen oogschaduw




























Aan de binnenkant ban mijn ooglid breng ik een goudkleurige oogschaduw aan. Aan de buitenkant breng ik een bronzen oogschaduw aan.





























Ga met dezelfde bronzen kleur wat verder naar boven op je arcade boog. 


Zo krijg je wat dimensie in je oogschaduw.



Eyeliner



























Breng een eyeliner lijntje aan.



Bronzen lijntje

























Met die bronzen oogschaduw maak ik een lijntje onder de waterlijn van mijn oog.


Mascara



























Nog een likje mascara...




Klaar 































Q: Wat vind jij van deze look?


Ik wens jullie allemaal een fantastisch nieuw jaar, met nieuwe kansen en meer geluk. Ik wil al mijn lezers ook even bedanken om me te steunen met al jullie lieve complimentjes. En ik hoop dat ik jullie ook in 2015 mag verwelkomen hier en blij kan maken met mijn artikels. Bedankt voor jullie steun!
Veel liefs, Silke

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!