zondag 7 december 2014

Kerstnagellak L'Oreal Paris

Toen ik deze nagellakjes in de winkel zag liggen, kon ik niet anders dan ze meenmen. Ze komen niet allemaal uit dezelfde collectie, maar zijn wel alle drie helemaal kerst-proof!



 895 Power Potion | Latex effect

Rare naam hé. Hij wordt minder raar als je weet dat deze (en andere) nagellakjes behoren tot de lijn 'Dark Sides of Grey'. De lijn is gelanceerd naar aanleiding van de film 50 Shades of Grey. 

Maar dat even terzijde, wat een prachtige nagellak!



Dit is een nagellak die bij elk soort licht een ander effect geeft. Op het ene moment oogt hij zwart, dan grijs, dan wat antraciet. Ik vind hem heel classy en chique. 


890 Masque Lover | Granite effect

Dit leek me wel een leuk kleurtje. Ik was ook benieuwd hoe die stipjes in de lak gingen uitpakken op mijn nagels. 



De nagellak zelf was heel dun. Ik heb drie laagjes moeten aanbrengen. Ik vind hem wel mooi en feestelijk, lekker vrolijk!


840 Black Diamond 













Deze laatste nagellak behoort niet tot de lijn Dark Sides of Grey. Maar dat maakt hem niet minder speciaal. Deze vind ik misschien wel de leukste nagellak uit deze drie. 



Hij dekt prachtig en is ook gewoon prachtig. Deze lak is volgens mij perfect voor de feestdagen. Het hoeft bij Kerst toch niet altijd een rode nagellak te zijn? 


Q: welke nagellak is jouw favoriet? 


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal echt heel erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Granite Effect vind ik echt een schitterende kleur die ik zeker wel eens wil proberen, alleen spijtig dat je 3 laagjes moet aanbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die latex vind ik echt prachtig! Ik zou zeker voor de eerste gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Latex Effect is echt een topper! Wat een glans!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf! Nu nog iemand vinden die het mooi kan aanbrengen..
    Ik namelijk niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!